insåg precis...

jag insåg precis efter att ha hämtat posten att det är ingen som skickat några grattis kort till mig....
å andra sidan räknade jag inte med det heller... men ändå....
blir så j*vla irriterad bara på en person...så fort pappa dog tog hon chansen och struntade i mig och barnen.
UNDERBART!!! eller kanske inte....
trodde verkligen att det skulle bli en viss kontakt kvar, om inte annat för barnens skull... men men....

nej nu skiter vi i det och går vidare...

Internet funkar igen *yiiiipiiiee*
och utanför fönstret så sätter sambon med hans pappa upp partytältet...i regn... hmmm....
men men lite regn har väl inte skadat nån eller hur?!

har färgat håret och bild kommer på det imorgon....
hoppas bara att när det torkat att det blev sådär rött som jag ville ha det!!

nej nu står det inpackning av mat på schemat....
synd bara att kylskåpet är för litet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0