tråkiga människor och östersund...

tråkigt när man får en massa tråkiga kommentarer
av en massa människor som inte verkar vara läskunniga...
jag menar,
anledningen till att jag låste bloggen är ju för att jag vill hålla koll på
vilka som läser eftersom jag inte orkar hålla på och höra när vissa personen diskuterar min blogg,
min stavning och kritiserar allt jag skriver.
denna blogg är för mig och för att berätta lite om vad jag och min familj gör på dagarna och de som vill läsa får och de som inte vill... nä slipp då...
men det är tråkigt när jag ber folk att lämna en kommentar med sin mail så att jag kan skicka och vissa bara tråk kommenterar och surar och är otrevliga,
istället för att bara lämna en kommentar och sen är det bra och sen får de ju lösen och användarnamn...
men men vad ska man göra??
jag tycker bara att sånt är tråkigt....

ja ja...

idag vart vi i stan och handlade lite.
fixade en ny madrass till lille Alfons... sjukt förresten att det inte finns måtten 70 x 160 på madrasser i hela östersund... jag menar så himla ovanligt kan väl inte måtten vara eller??
vi vart till slut på Mio iallafall och där hade de en madrass med måtten 70 x 170 och då får vi skära av 10 cm och sen sy ihop tyget igen... men men det funkar nog.
huvudsaken är att pojken från en ordentlig madrass och kan sova ordentligt.

sen har vi köpt tapeter med... supersöta valde alfons.
de är ljusrosa med små små blommor på. så himla söta.
sen valde han gardiner med... ljusblå med spiderman på =)
snygg blandning va??
jag tror det blir snygg när det är färdigt.
alfons oma (farmor på tyska) skall tapetsera imorgon och sen på söndag skall vi ställa in sängen och fixa ordning.
glömde dock att köpa en sänglampa till honom, så vi får se om vi inte tar en kort sväng in till krokom imorgon och hämtar en, blir liiiite för mörkt annars i hans rum... och det gillar han inte...

nej nu vet jag inte vad jag skall skriva mera.... tappar lusten när folk tråkar sig....*suck*

*puss*

Kommentarer
Postat av: Zarah, Ella och Johan

Hihi, han får nog jättefint=)

Har ni delat på pojkarna nu? Var är hans nya rum isåfall?:)



Jag håller på att somna. Hehe, godnatt så hörs vi.

Kram från oss!

2009-09-18 @ 23:47:35
Postat av: Elinor

förbannat keligt med tråkiga kommentarer! skönt de där med dagis =)

2009-09-19 @ 17:52:35
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0