Lördags mys!!

Har ju totalt glömt bort att uppdatera ang gårdagen =)

Jag och Sascha bestämmde ganska snabbt på lördag förmiddag att eftersom det inte blev nått av fredagens utekväll så skulle vi ut på lördagen istället.
så vi lämpade över barnen till Oma och Opa och sen tog vi och åkte in till stan (Östersund)
först gick vi till Lindex och handlade födelsedags present till min lillasyster Linnéa och till min mosters dotter Tilda. och så köpte vi ett par supersöta strumpbyxor till lillebebisen.
vita med färgade prickar, så himla söta =)
skulle det bli en tjej så blir det såklart många flera söta lindex kläder =)
sen gick vi runt lite och skulle egentligen kikat i resebyråerna men de vart ju stängda!!
hur tänker man då menar jag? stänga resebyråerna kl 13 eller kl 14 på en lördag??
hmm... när ska folk hinna gå till en resebyrå om inte just på helgerna??
ja ja, sen gick vi vidare till bion och kikade på "Flickan som lekte med elden"
det är en helt sjukt bra film.
faktiskt lika bra som "Män som hatar Kvinnor"
sen gick vi och åt.
först ville vi gått till Jack Rabbit Slim men där behövde man beställa bord så då vart vi ju tyvärr för sent ute.
så vi gick till The Rock istället och satt där och åt.
vart så himla mysigt utan att behöva tjata, torka upp, dela osv under hela måltiden.
fast visst kände man sig halv.
jag menar när vi går ut så är ju alltid Alfons och Loke med och det vart bara annorlunda att inte ha dem med.
så vi passade på att njuta av maten och bara ta det lungt och ha det mysigt =)
underbart!!
sen kom vi hem och Loke låg redan i sängen och sov (klockan vart runt 20/21 när vi kom hem) och Alfons satt med Oma och Opa och kikade på film. Han ville vänta tills mamma och pappa kom hem.
Allt hade gått hur bra som helst, Loke hade vart en glad skit och Alfons hade vart med Opa på fotboll =)
så himla härligt när allt går bra och ungarna mår fint och alla är glada och nöjda!!

nej nu ska jag fortsätta att störa min sambo med mitt babbel =)

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0