jiiippiiieee!!



Min älskade sambo åkte igår till sthlm och idag kommer han hem!
saknar han en massa fast han bara vart borta 24 timmar +
vill lixom ha honom hemma då känner jag mig trygg =)

****

Loke och Alfons är på dagis i dag med =)
Och idag när jag gick hörde jag till och med att Loke slutade gråta innan jag ens satt mig i bilen.
fatta vilken underbar känsla.
jag menar,
att han inte får panik utan mamma och att lilla mamma faktiskt får höra detta själv.
det värmer i mamma hjärtat



Förresten, våran grind blåste ner i natt =/
men men man är ju inte född med tummen mitt i näven så händiga maria har både skruvat ihop den och satt upp den. måste bara sända en liten tanke till min lille pappa som tack för att han lärde mig hur ett städ används =)
Gångjärnen eller vad det kallas (de som sitter på grinden för att fästa i stolpen så att man kan öppna och stänga) hade blivit helböjda av blåsten och jag tog en hammare och gick till städet och bankade till dem.
fy vad jag är duktig =)

****

Nej nu ska jag ta och städa lite, dammsuga, plocka upp och tvätta golv.
jag är helt besatt av rent och rengörnings medel...
hmm... jag kanske har blivit knäpp på riktigt =P

*puss*


Kommentarer
Postat av: Zarah

Va duktig du e Maria!

2009-09-11 @ 14:17:48
URL: http://zarza.blogg.se/
Postat av: Zarah

Va duktig du e Maria!

2009-09-11 @ 14:19:49
URL: http://zarza.blogg.se/
Postat av: H´s fru F

Jag själv hade ju inte palla med att fixa de själv inte, men tur ja inte har grindar å hagar som blåser omkull :P

Men å andra sidan skulle ja behöva staket runt hela gården jag med så man kan känna sej säker då barnen e ute själv.

Ja städa skulle man själv behöva göra med men de känns skrämmande då man städar så de börja eka i rummen..

2009-09-12 @ 12:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0