foglossningar

har fått enorma problem pga foglossningarna.
man känner riktigt hur ungen borrar ner sitt huvud och då ilar det ut i benen och höfterna är helt lealösa och jag kan varken sitta stå eller ligga nån längre stund innan det känns som om man går av på mitten =/
men men det är bara en kort period och sen är man 3 barn mamma.
och det är det jag längtar efter!
att få se den lilla som bor i magen och få gosa och krama bebisen.
och det är väl därför jag går igenom detta med graviditet igen... för att få en söt liten bebis igen.

möblerade om sovrummet innan idag, smart -ja-jag-vet-
men vart tvungen, för snart kommer ju bebis, och så som vi hade sängen innan så skulle aldrig spjälsängen få plats.

Sitter här just nu och ungarna är ute och leker och jag lagar mat.
idag blir det kyckling i ugn med ris och sås.
det vart en evighetsen som vi åt kyckling så det vart lixom dags.

vi har ju börjat med matlista igen. har gjort en 6 veckors lista, just för att varenda dag så är det ett evigt tjat mellan mig och sascha vad 17 det skall bli för mat. och genom att ha gjort en matlista så slipper vi tjatet och gnället varje dag. och maten blir klar i normal tid och alla äter utan att det är dålig stämmning.
de sista månaderna har jag lixom tappat lusten helt att laga mat, det är så himla tråkigt att varje dag försöka komma på vad man skall äta.
men med listan så vet jag redan vad jag skall göra för mat och har allt hemma för listan under hela veckan. och skulle jag inte ha lust med den ena maträtten ena dagen, så är det bara att byta ut den mot en annan dag.
som idag, då skulle vi egentligen ha soppa... men jag ville inte... så det blev kyckling istället och soppa en annan dag. =) smart va!!

fy vad ointressant att läsa min blogg idag, bara babbel och babbel och babbel om precis ingenting...
det händer lixom inte så mycket just nu...
väntar mest på bebisen.. är i v 34 på onsdag och då är det bara 6 veckor kvar till BF.
måste dock säga att jag hoppas att denna bebis behagar komma lite tidigare, men man kan ju tyvärr inte bestämma sånt...
fast skulle jag kunna så skulle jag gärna vräka bebisen så fort jag vet att den slipper hamna på Neo-avdelningen.

ja, vad ska jag skriva om mera??
jag kan ta lite bilder från sovrummet sen så ni får se hur bra det blev när jag möblerade om,
svårt i och för sig för nån att bedömma om ni inte sett sovrummet innan, men man kan ju säga om det blir fint eller inte.

Sen har jag fått veta att några till läser bloggen och jag skulle vilja att alla som läser skriver i kommentarer så får ni lösenord, för jag kommer att låsa bloggen för alla obehöriga.
känns inte bra när man får veta att en massa läser men ingen kommenterar och sen kan vända det man skrivit till nått negativt.

och vet ni inte hur man kommenterar så får ni helt enkelt trycka på "kommenarer" och sen skriva i namn, epost och en kommentar.
mail kommer inte att besvaras ang detta utan jag vill att ni fyller i via kommentarer om ni vill ha lösenord eller inte.

nej nu ska jag kolla kycklingen i ugnen och sen skall jag leta upp ungarna.
de gick ut och nu har jag inte hört dem på en stund.


*puss*

Kommentarer
Postat av: Elinor

Kommentar ;) vill så klart ha lösen!

2009-09-15 @ 17:29:25
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Elinor

Kommentar ;) vill så klart ha lösen!

2009-09-15 @ 17:29:51
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Jag vill ha lösenord! Du har väl min mail?

2009-09-15 @ 19:13:31
Postat av: Jennie

Hej! Gott med kyckling, det står på vår lista imorgon =)

Jag vill gärna ha ett lösenord om jag får, fastän jag e skitdålig att kommentera. Kram J

2009-09-15 @ 19:28:03
Postat av: Jessica

Hej! Har följt din blogg ett tag. Kom in på den genom min syster Elinors blogg tror jag. Hoppas jag får fortsätta läsa =)

2009-09-15 @ 19:57:52
URL: http://www.jessa30plus.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Hej. Jag vill kunna forstätta följa din blogg. Fast ja vet ja har aldrig kommenterat nått av dina inlägg.

2009-09-16 @ 09:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0