dagens inlägg =)

ja, vad ska man skriva om idag?
det har lixom inte hänt så mycket...
Alfons och Loke har hjälpt opa och sin pappa med veden en stund idag.
men Loke har gått och blivit förkyld så han gav ganska snabbt upp.

Elvira (svärmor) har tapetserat Alfons nya rum idag med värsta söta tapeten, som han såklart valt själv.
bilder kommer imorgon, både före och efter bilder.
blir verkligen snyggt och sen sydda jag gardiner i ljusblått med spindelmannen på (som han valt själv) och även ett överkast till hans säng och 3 kuddar, 2 små och en stor.

ja, sen har jag fått foglossningar igen =(
skitjobbigt men men det går la över...
är nu i vecka 34 så, så länge är det ju inte kvar tills bebisen kommer =D

nej nu ska jag återgå till att inte göra nått.

alla utom jag och Loke är och fiskar.
Alfons skulle promt med och eftersom det inte är dagis imorgon så fick han detta.
han älskar ju att fiska och jag lovar att han säkert har fångat minst 2-4 st fiskar, gullungen =)

*puss*

Kommentarer
Postat av: H´s fru F

Bara väntar i nyfikenhet hur de blev i de nya rummet, har själv massor av idér till mina barns rum men de e så mycke annat som kommer ivägen eller måste göras innan(jättetrist) så man sitter mest å kikar på andras idér å värk de gjort.



Nä nu fortsätta drömma sej vidare på vår lilla pratstund ;)



Muppar e rätt söta tycker jag!

KRAM på dej



2009-09-20 @ 00:08:25
Postat av: Elinor

nu kollade vi inte så mycket på julpyntet, men det fanns en hel del redan. MAssa tomtar och så. Jo ska fota bebisens kläder =)

2009-09-20 @ 15:35:14
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Elinor

David tycker det ska bli jätte roligt att bli storebror. Han pratar endel om bebis och har hört han berätta om bebis och förklaralite sånt för sina kompisar. Att han ska få en bebis och att de e hans bebis säger han till dom. Jag tror allt han längtar. Han längtar också tills han kan känna sparkarna =) På tors e de ul och han ska få följa med =)

2009-09-21 @ 17:17:03
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0