dagens dagis och Mvc möte =)

I morse körde jag som vanligt grabbarna till dagis, hjälper först Loke av med kläderna och sen hjälper jag Alfons.
Jag står och pratar lite med den ena dagisfröken och helt plötsligt går Loke, vinkar och säger: hädå
jag blir såklart helt paff och dagisfröken frågar om vi skall säga hejdå i hallen idag.
visst säger jag och går fram till Loke och frågar om jag får puss och kram innan jag går.
Alfons kommer fram han med och ger mig en stor puss och kram och springer sedan vidare.
Loke ger mig en stooor puss och en superhård kram och sen släpper han, vinkar och säger: hädå
tar dagisfröken i handen och går in och börjar leka.
jag åker hem och är fortfarande i chocktillstånd.
vad 17 hände??
släppte min lille kille mig frivilligt och gick in på dagis frivilligt??
vad 17 är det som händer??
sen när jag hämtade dem så sa de att Loke hade vart hur go och glad som helst hela dagen och allt hade gått bra.
Alfons har det som vanligt gått allt bra med. han älskar ju sitt dagis =)
men att Loke helt plötsligt skall börja gilla dagis med är ju helt underbart!!

Vart hos Barnmorskan i dag med, och bebis ligger med huvudet neråt och är fixerad =)
kan ni tänka er, redan fixerad i vecka 34.
nu längtar jag ännu mera efter bebisen!!


men jag har gått upp en massa!!!
jag vägde 56 kg vid inskrivningen i v 9 och nu är jag i veckan 34 och väger 67 kg...
dvs jag har redan gått upp 11 kg!!!
men alfons gick jag upp 11 kg och då gick jag 10 dagar över tiden!!
och med loke hade jag gått upp 9 eller 10 kg samma dag han föddes.
och nu har jag redan gått upp 11 kg!!
herregud, har jag blivit tjock eller är det en jättebebis??
vad tror ni??
speciellt du Jennie!! du som sett mig det sista.... är jag supertjock..uhm...rund/mulligt or what??

nej nu ska jag fortsätta kolla på Idol.

Ps: bloggen är nu upplåst och kommer att vara detta tills imorgon kväll, just för att vissa eftersläntare skall få en chans att få användar namn och lösenord.
gäller samma som innan.... lämna namn och mail i kommentarer så mailar jag användarnamn och lösen i morgon.
och ni som redan fått lösen och användarnamn, spara detta, för det blir samma igen sen.

*puss*

Kommentarer
Postat av: H´s fru F

varför ens ha en blogg om man låser den visste inte äns man kunde de heller men men ja jag får väl leta en annan blogg å läsa då:(

2009-09-17 @ 22:57:23
Postat av: Jennie

11 kg? Då måste det ju va en 10 kilos bebba därinne! Haha nämen allvarligt, du e ju lika smal som innan, bara kulan som sticker ut.



Jag tycker det är helt rätt att låsa bloggen, annars kan vem som helst läsa. Man skyddar ju familjen samtidigt som ens kompisar kan ha lite koll på vad som händer, särskilt du som har kompisar långt bort som du sällan träffar.



Bry dej inte om surknular ;) Ge dom ialla fall inget lösen.

2009-09-19 @ 15:03:33
Postat av: Jennie

Glömde ju skriva: Vad skönt! Med Loke alltså =)

2009-09-19 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0