BLOGGEN KOMMER ATT LÖSENORDS LÅSAS!!

sista inlägget...

imorgon eftermiddag låser jag bloggen från utomstående.
jag vill inte att oinbjudna läsare skall läsa mera.

det kommer inte att bli hemligare att läsa min blogg
men jag vill ha mera koll på vilka som läser.

så vill ni fortsätta läsa så lämna namn och mail i kommentarer
så får ni lösenordet imorgon
(ja linnea, jag har din mail och jag har din med elinor)

och ni som redan har kommenterar att ni vill ha lösenordet
behöver såklart inte göra det igen
jag har sparat er =)

*puss*


Kommentarer
Postat av: ylva

jag vill fortsätta läsa din blogg om jag får! tycker den är mysig, men jag är dålig på att kommentera på bloggar jag läser.. (inget personligt alltså)

2009-09-15 @ 23:46:02
Postat av: Zarah, Ella, Johan

Vi vill ha lösenordet:D

Kraaam

2009-09-15 @ 23:48:35
Postat av: angelika

Vill gärna ha lösenord,men jag kommer inte kommentera dagligen för det.

2009-09-18 @ 13:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0