stooorhandel och överreaktion...

ja okej jag erkänner, hade en lite jobbig dag igår men nu mår jag lite bättre.
BF för bebisen är den 28 oktober...så 5 dagar kvar =P

vart i stan i dag med hela familjen och stoooor handlat, så nu har vi mat för hela året =)
eller ska man säga iallafall för 2-3 veckor.

är trött nu som bara den och jag ser fram emot sängen och att få sova... skulle visserligen inte bli förvånad om allt startar i natt för att jag är så trött...
men å andra sidan får man ju en massa kraft när det väl är dags så jag skulle nog orka.
men men bebisen kommer la när den vill...
jag har lixom gett upp att gissa när ungen behagar att komma ut...
inte kan man locka ut den heller.... men men....

nej nu ska jag käka upp min bigpack med Nötcreme och dricka apelsinjos =P

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0