snurrig eller??

nu minns jag helt plötsligt varför jag skulle blogga idag...

Alfons och jag hade en riktig mamma alfons dag idag.
först vart vi hos tandläkaren för 4 års koll med alfons.
och hans tänder vart superfina och hans bett som inte riktigt går ihop med framtänderna vart inget att oroa sig för, alla som har napp brukar tydligen få det dära bettet mellan över och underkäke fram.
han gapade iallafall och vart superduktig.
hon räknade tänderna på honom och gjorde en ordentlig undersökning och han var hur duktig som helst =)
mammas egna stjärna!!

sen åkte vi in till stan och gick till barnens hus och köpte en bilbarnstol till bebisen =)
sen vart vi i lite olika affären och avslutade "rundturen" med att åka till McDonalds och äta mat!

sen åkte vi hem... fattigare men gladare =)

bebisen fik sin bilstol, alfons fick nya vinterstövlar och en nattlampa...
som jag visserligen upptäckte ikväll att den lyser kanske lite väl starkt... men tänkte ev flytta den ut i hallen och på så sätt kanske få honom att inte behöva ha lampa inne på sitt rum... men men det är ett i-lands problem =P

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0