panik!!

vad fan!!
jag har en sådan där "stick" som man kan koppla in i datan och därmed spara alla bilder etc på och nu ikväll när jag skulle lägga in dagens bilder på den så upptäckte jag att hela 2009 mappen på sticken är helt fuckad!!
den har bytt namn och velat tills sig och allt är typ krypterat eller nått...
jag fick panik och bad sascha kolla på det och han vet inte heller vad det är för fel.
jag började störtgråta!!
fan, alla magbilder från denna graviditeten finns på denna sticken och är den paj nu så är de borta för evigt.
fan fan fan vad jag hatar datorer och tekniska prylar!!
jag som flyttade alla bilder dit och sparade dem på sticken just för att detta inte skulle hända...
och alla bilder som jag tagit på barnen under hela året är i såfall också borta....
fan fan fan!!!
jag hatar verkligen datorer och tenknik.
När alfons vart liten så errorade sig hela min förra data och låste hela hård disken och allt och de bilderna går inte att få fram igen om man inte fryser ner hårddisken och betalar en massa pengar...
så hårddisken lämnade vi in men de kunde inget göra utan vi måste i såfall frysa ner den och det kostar massa massa pengar, så vi har sparat hårddisken och en dag skall vi lämna in den och få ut alla bilderna på när alfons vart liten.
asså jag hatar verkligen datorer!!

just därför har jag börjat att, varjegång fuji.se har erbjudande, dvs 100 bilder för portot (dvs typ 29 kr för 100 bilder) att ta ut 100 bilder för att kunna spara dem som papperskopior. eftersom datorer har en tendens att dö efter bara ett par knappa år.
jag hatar hatar hatar hatar datorer!!
jag hoppas verkligen att sascha lämnar in min stick och att de bilderna går att plocka fram igen...
annars får jag nog panik eller nått...

magbilder kommer längrefram när mitt nervsamman brott lagt sig =/




Kommentarer
Postat av: H´s fru F

Ja du jag vet exakt hur de känns:( har råka ut för de där ett antal gånger jag med men man lär sej aldrig av misstagen inte utan man gör de gång på gång å blir lika galen då de händer igen.



Nu tror ja har uppdatera bloggen :O lämna avtryck typ ja nu har du lyckas eller nått så vet ja att ja har de.



Idag ska jag gosa med lillprinsen Yoel då han har hemmadag idag!

såååå lycklig att ja får äga han för mej själv å hitta på en massa roligt, haha köra bilar å sortera leksaker då han älskar att göra de.

kram å lycka till med allt!

2009-10-08 @ 10:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0