morgonens bilder.

godmorgon alla mina bloggläsare =)

här kommer en bild från morgonens gos med mina två underbara katter: Tyson & Gordon och mina två underbara barn Alfons & Loke.


helt klart världens snällaste katter och barn =)

sen tog jag lite bilder från fönstret nu på morgonen med.
bilderna är tagna ca 9.30 och det var då 6 minus grader ute *brrr*

  
fåren i hagen              Emil nere hos hästarna   Gammelgubben Dante

vart chaplin vart när bilderna togs vet jag inte... förmodligen uppe vid stallet och smaskade hö.

Strax skall vi åka till Åre höstmarknad...skulle heller vilja åka till förlossningen och ha bebis...
men men nog tjatat om detta.
återkommer ikväll med förhoppningsvis flera bilder och en uppdatering om dagens upptåg =P

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0