magbilder och mvc

vart på Mvc idag.
har ju suttit med sammandragningar i flera dagar... idag är fjärde dagen *underbart*
iallafall den BM jag träffade idag trodde inte att det skulle dröja så länge innan bebis kommer.
fick en ny tid på fredag i nästan veckan men hon trodde inte att vi skulle behöva den =)
så håll tummarna att bebis kommer snart.
fast eftersom sammandragningarna ändrat karaktär och börjat komma ibland från ryggen så bör ju förlossningen snart vara på G.
svärmor kommer på lördag kväll så Sascha hoppas att bebis inte bestämmer sig för att komma ut innan.
men för mig får bebis komma när som helst.
jag lovar att hålla er uppdaterade =P

här kommer iallafall lite "syskon"bilder från ikväll.

     
 

*puss*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Shit vad spännande! Snart får du veta vem som gömt sig därinne!

Gulliga bilder=)

2009-10-08 @ 22:48:53
Postat av: Zarah, Ella och Johan

Hihi, guuud så underbara barn:)

Kram på er!

2009-10-09 @ 00:19:18
Postat av: Camilla

Vilka fina bilder...

2009-10-09 @ 06:59:04
Postat av: angelika

Jag håller tummarna! =)



Söta bilder också

2009-10-09 @ 09:27:28
Postat av: Elinor- nossposs

låter ju hemsk konstigt att de rekomenderardetpå MVC m.m. om de skulle vara kvicksilver i det.... ja inte lätt.... jättefina bilder!!

2009-10-09 @ 10:00:56
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Jessica

Spännande! Det närmar sig! Hoppas allt går bra. Jättefina bilder på syskonen.

2009-10-09 @ 11:38:23
URL: http://www.jessa30plus.blogspot.com
Postat av: H´s fru F

Superspännande ska de bli att få se om de blir en tjej. Hmm tror fortfarande de e en tjej men har haft fel förr så man ska inte säga helt säkert, men tro kan man ju alltid göra.

Hoppas på att hon hinner upp innan, men du har väl andra som kan komma över annars om (hon)(han) skulle få för sej att komma innan lördag?

Önskar dej all lycka om man inte hinner mer på msn:)

många krama på er.



Supervackra kort!!!!

2009-10-09 @ 19:32:19
Postat av: Sanna

Men åhh vilka underbara bilder...grabbarna e ju så jädrans söta!!!

Ja du snart kommer lillplutten, riktigt spännande. Måste defentivit hålla mig updated :-)

Kram på er

2009-10-09 @ 19:47:22
URL: http://familjenofors.blogg.se/
Postat av: Elinor- nossposs

HA ha du behöver inte säga förlåt, inte alls. Det ända e är att jag känner mig så jäkla kluven.... vet inte alls!

2009-10-10 @ 08:28:01
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0