lördag

sitter här på golvet framför kaminen just nu och är trött och mätt!
har precis ätit världens goaste schnitzel =) mums mums mums säger jag bara!
svärmor lagade mat idag och det vart så himla gott!
så nu känner man sig alldelles för mätt och supertrött,
fast klockan bara är strax över 5 eller ska man säga närmare halv 6??

sascha sitter och leker med barnen, de bygger nån form av konstelation, typ garage eller nått med klossarna.
och Alfons flippar ut emellanåt eftersom Loke tar klossarna hela tiden och river allt.
men men så är det med lillebror som är en buse.

Loke är förresten också supersnorig, det verkar dock som om att alfons klarat sig från snorandet
*knack knack ta i trä*

vart nere på åker i dag och och vandrat runt i våran granskog, jag sascha alfons loke och oma,
vi valde ut en gran för inne och en gran för ute... det blir stora och ståtliga granar och förhoppningsvis kommer en av dem in genom dörren =) och in i vardagsrummet...och att det sedan finns plats för att vi åtminstonde får plats i vardagsrummet vi med... så att vi inte behöver sitta i hallen =P

nej vad har hänt mer?
hmm...typ inget...

jo, just det.... jag är fortfarande gravid, och bebisen verkar inte ha några större planer på att komma ut, men å andra sidan så vet man ju inte, då både alfons och lokes förlossningar startade utan några som helst känningar innan...så man vet ju inte...
men det är på onsdag jag har BF så den kan lika gärna komma idag som om 1-2 veckor..

*puss*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Aha det var det ni höll på med på ängen.. Jag tänkte att du var desperat och sprang runt där för att sätta igång bebben;)

2009-10-24 @ 22:08:12
Postat av: Elinor- nossposs

hmm, vart har lilla maria tagit vägen??

2009-10-27 @ 18:13:49
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Jessica

Läste i min systers blogg att du fått en liten tjej. Stort grattis! Hoppas allt gick bra!!!

2009-10-28 @ 11:30:10
URL: http://www.jessa30plus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0