goa goa ungar

mina barn är nog de goaste som finns.
tittade på dem nu ikväll när de lekte Busland.
vilket betyder att de fyller hela vardagsrummet med leksaker sen springer runt i vardagsrummet och hoppar i soffor med mera (det får de visserligen inte, men ibland så glömmer de)
och de leker så himla bra ihop. inget bråkande eller liknande.
visst ryker de ihop ibland, men det är sällan.
oftast så är de som de vart ikväll.
söta och snälla och leker glatt tillsammans och Loke ser verkligen upp till Alfons, och vill kunna allt Alfons kan.
underbart!

ja egentligen så skulle jag vilja lägga upp lite bilder, men min kamera ligger kvar i bilen och jag orkar inte gå ut och hämta den just nu, så bilderna får vänta tills imorgon eller så.

skall snart kolla på Wallander - Prästen
men det blir sen när Sascha jobbat färdigt och han har fixat klart stallet åt mig eller... åt mina hästar kanske man ska säga.

lägger in lite gamla bilder =)


grabbarna kollar på Polarexpressen, är nyduschade och äter kanelbullar =)

*puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0