en vanlig söndag =P

har mest inte gjort nånting idag.
bebisen verkar ha vilja bestämt sig att ta sig ut... dock inte den vanliga vägen utan genom att försöka sparka hål på sin mammas mage och klättra ut den vägen...typ som en alien eller nått...
känns sisådär lagom skönt...
men men jag får la försöka att njuta av den sista tiden som gravid, eftersom detta blir förhoppningsvis och troligtvis min sista graviditet någonsin.
och jag kan inte låta bli att längta tills bebis är på utsidan och man kan krama den, för just nu driver den mig till vansinne. Bebis sparkar hur hårt som helst...fast den nu i vecka 36 inte skall kunna sparka så mycket utan mest "buffa" som det står överallt. har försökt att läsa detta för bebis men den verkar inte vilja inse att den inte skall kunna sparka.... men men...

ungarna ligger nu i sängen och skall förhoppningsvis strax somna.
själv ska man ut till stallet och spåna upp 2 boxar till Chaplin och Dante.
det har ju börjat bli ordentligt kallt nu och kylan med den hemska blåsten och regnet/snöandet, gör att de äntligen får börja komma in på nätterna nu.
jag har inte velat ta in dem på nätterna förrän nu.
tycker att hästar skall vara ute så mycket som möjligt, speciellt unghästar.
Dante, han är ju ingen unghäst längre men han gillar att vara ute och mår bra av mycket frisk luft, så utevistelsen är bra även för honom.

Måste komma ihåg att ringa slaktaren och fårklipparen nästa vecka, baggarna och hoppefåret Iris skall slaktas, och de andra skall klippas och tas in på lösdriften.

ja ja nu skall jag kolla klart på Top Modell 12 och sen blir det ut till stallet och fixa med spån, hö och vatten och sen skall jag ta in mina pållar och borsta lite på dem med =)
tror de blir glada då.

Lägger in två bilder som jag hittade på min mobil:
jag och alfons 2006      jag och Loke början på 2008
 

*puss*


Kommentarer
Postat av: Zarah

Hehe, vilka söta pojkar!=)

2009-10-05 @ 15:24:24
Postat av: Jennie

Vänta nu med att föda tills fredag kväll i alla fall! Så jag hinner komma hem från Härnösand =D

2009-10-05 @ 19:38:38
Postat av: Sanna

Man fattar inte att dom varit så små....vart fan tar tiden vägen egentligen!!!

2009-10-09 @ 19:49:00
URL: http://familjenofors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0