en ny dag...

sitter här och busungarna leker och busar.
vi väntar på sascha och oma som är i åre och hämtar mat.
subway!!!
Italian BLT för min del och Max box för ungarna... dvs han hämtar på subway och max...
ungarna är ju inte så förtjusta i just subway så de får det de gillar istället.

Inga värkar idag tyvärr... men men som alla säger; bebis kommer när det är redo.
hmmm... trodde ju att det vart redo igår men men vad ska man göra... inte så mycket faktiskt.

har vart ute med ungarna en stund idag och sen vart vi nere i vinterhagen och mockat bort gammal hösilage, sen har man storstädat idag med. fixat i ungarnas rum på andra våning och damsugit och hängt tvätt och grejat... ni vet sånt som skall sägas sätta igång förlossningen...

nu kom min käre sambo innan för dörren och jag skall till och utfodra mina vilda ungar

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0