cooperhill lodge, snö och höstmarknad

vart i åre idag på höstmarknad
kallt som f*n och det blåste.
kylan bryr jag mig egentligen inte om, men när det blåser då blir det riktigt iskallt.
Loke frös om händer trots vantar... men det vart å andra sidan inte tjocka vinter vantar... men vem skulle veta att det skulle vara vinterkallt i Åre??
ja ja det vart säkert kul och det fanns säkert mycket att titta på men jag frös mest...
så vi gick till Åre Bageri och Breadgarden och fikade istället.
sen åkte vi upp till det nya hotellet Cooperhill Lodge.
jag har ju vart så himla nyfiken på att se vart det ligger och hur det ser ut...
The Shining säger jag bara...

   
Cooperhill Lodge
det ligger högst upp på nått berg (Björnen??) och har en helt sjukt fin utsikt.
och det vart snö där uppe!!!
asså inte bara lite puder utan verkligen S N Ö !!!!

  
Utsikten från CooperHill

              
Sascha gjorde en snöboll och sen fotade jag mina fötter =P

Nu skall jag stoppa in ungarna i duschen och sen skall de sova.
skall ha en riktigt mysig Wallander kväll idag =P
får passa på och njuta så länge man kan!!

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0