äntligen...

Nu kan jag äntligen komma in på min blogg igen.
det vart nått mystiskt med det hela... men nu verkar det funka.
dock verkar det som om lösenord och användarnamn inte behövs längre... fast jag klickat i rutan.
så ni som läser, kommer ni in utan lösenord så säg gärna till så att jag kan fortsätta att bråka med min data =/
det kommer att vara samma användarnamn och lösenord sen igen, om det inte börjar bråka igen, men då skickar jag mail till er...äh, ni fattar...
och kommer ni inte in utan lösenord så kan ni ju säga det med så att jag vet att allt funkar som det ska.
klart att min blogg inte är hemlig, men vill som sagt att vissa personer inte skall läsa bloggen mera...
dvs inte ta del av mitt liv mera.
vissa personer behövs helt enkelt inte i mitt liv.

Ja, vad ska jag berätta mera.
jag är fortfarande gravid =P
bebisen frodas och växer och trivs i min mage och kommer säkert göra detta ett tag tills, trots att bebisens mamma mer än gärna ser att h*n kommer ut.
men men brås ungen det minsta på mig, sascha eller är det minsta lik sina bröder. ja, då har vi en envis liten bebbe i magen, precis som de andra två knasgrabbarna jag har =)

annars händer det inte så mycket här...som vanligt...
Loke och Alfons busar på som vanligt.

Jo, det har ju hänt en sak som är bra =)
Jennie kommer tillbaka till dagis!!
*underbart*
jag har saaaaaknaaat henne en massa!!!
och jag vet att Alfons har saknat henne med.
Inte det att jag inte gillar de andra som jobbar på dagis, för jag gillar dem med.
men det är alltid liiite roligare när Jennie vart där... och nu kommer hon tillbaka =)

Nej nu ska jag kika på lite på tv och sen skall jag väl ut till stallet en snabbis och pussa på hästarna.

*puss*


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tänkte just fråga om du hade lagt ner lösenordsskyddet, för jag behövde inte fylla i det...

2009-10-13 @ 19:31:29
Postat av: Jennie

Jag måste fylla i lösenord i alla fall.

Gud vad glad jag blir för det du skriver!! =)

Fick ett litet "hot" av chefen idag att jag inte kan vänta mej att få tillbaka all tid på pärlan, utan lite här och lite där ungefär...?? WHAT! Översittarfasoner, nu ska jag straffas igen bubu =(

Kram Kram hoppas bebben kommer inatt =)

2009-10-13 @ 21:48:56
Postat av: Zarah

Jag behövde fylla i! :)

2009-10-13 @ 22:13:10
Postat av: Elinor- nossposs

jag behövde också fylla i!

2009-10-14 @ 20:34:04
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0