nä...

nä det blir inge bra med BellaTrix.
Vi hade först på förslag att ev byta namn på Alice till BellaTrix...
men sen funderade vi lite och...nej...Alice är perfekt till våran Alice =)

vart på julskyltningen i östersund idag, det vart la sådär kul...
men vi vart på outleten och hittade endel tröjor och tunikor till Alice =)
sen vart vi och köpte några strumpbyxor och ett par byxor till Alice, och ett par tjockesockar och ett par vantar.

Ja, vad har hänt sen sist??
jo alice sover hela natten (vaknar bara ca 2-3 ggr/per natt) och det kallar jag sova hela natten =)

ja nej, jag får la ta och uppdatera bloggen med bilder en annan dag...

zarah...jag vet inte om jag sms till nån annan hela tiden... men.... nu frågar jag igen...
VILKEN STL HAR ELLA PÅ KLÄDER???


*puss*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag säger bara: PUUUUH! Blev änna lite orolig där ett tag. Alice är ett fint namn. :)

2009-11-30 @ 01:01:33
Postat av: Zarah

Hej vännen, ella har 92 i strl nu.

Hon behöver mest byxor...men det vet alla i familjen om så vill du hellre ge henne nåt annat gör så!:)



Kram från oss!

2009-11-30 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0