ja vad ska man säga...

så har man gått och blivit senil med =(
skulle vart på Bvc i dag och vägt lillbruden som blev 2 veckor i dag, men den tiden missade man såklart helt...
kom på detta nu ikväll att jag skulle vart där med Alice... men vad hjälper det att komma på sånt vid 20 på kvällen??
men men det är nog inte hela världen, då lilltjejen äter som en häst och har fått runda härliga "bulldog" kinder =P

inatt var lilldamen vaken från 3 till hlav 6... inte att hon skrek eller var hungrig, hon vart bara vaken =P
och så fort jag slöt ögonen för att sova så pep hon till, hon ville jag skulle ligga och titta på henne. sött men jag vart ganska trött i morse.
har hållt henne vaken ganska mycket nu ikväll så jag hoppas att det vart en engångs grej =D

imorgon börjar grabbarna på dagis igen.
alfons har längtat en massa och Loke vill mest vara där alfons är, så jag tror att det blir bra, skulle det inte bli bra, ja då är det ju bara att ta hem dem igen och vänta ett tag till =)
men jag tror att det går superbra, Jennie är ju tebax tillbaka till dagis! jiiippiiieee!!
så jag tror absolut att alfons kommer att älska dagis igen och inte sakna att vara hemma på heltid,
de går ju bara 3 dagar i veckan och det är ju inte så mycket, så det blir helt enkelt bra,

ja, vad händer mera här då?
hmm...

jag och alfons har städat vardagsrummet superrent idag och julpyntat =)
så nu är det mysigt och juligt.
skall ta resten av huset denna veckan med.
och städa såklart.
köket och vardagsrummet är julpyntat och lekrummet blir pyntat så fort vi har skaffat de dära förvaringssakerna...*suck* vad 17 heter det??
ja ja skit samma...förvaringsgrej...

nej nu ska man ut till stallet.

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0