ja en dag som alla andra...

Alice växer, Alfons och Loke är lite små snoriga men skall till dagis imorgon *pustar ut*
vildare och mer uttråkade barn får man leta efter just nu...
men jag skulle gärna vilja ha dem ute mera och göra mera... men vi har ingen liggvagn som funkar ännu, så jag och Alice får snällt hålla oss inne tills vagnen är beställd...
fast jag funderar på om man ska fråga en "granne" om man kan låna eller så deras syskonvagn ett tag tills våran kommer i januari =/
ja jag skulle ju kunna bära runt Alice i bärselen men min rygg pallar inte för några promenader i selen...
men men det är nog bara för att jag är lite gnällig idag som allt verkar så jobbigt....

skall till BVC imorgon och väga och mäta Alice.
hon har nog gått upp en massa =)
men hon är med snorig nu så jag håller alla tummarna inte hon blir nått mer sjuk.
det är så jobbigt när de är så små och sjuka.
fast det är ju inte kul när de två tokungarna däruppe heller är sjuka.

har man kanske tur idag??
det är väldigt tyst... undra om de redan somnat?
ja man kan ju hoppas =P

nej nu ska jag fortsätta att äta choklad och vara alldelles onyttig =P

*puss*


Kommentarer
Postat av: Jennie

vad mysigt att baka pepparkakor. Tänkte ju komma med gröt framöver när det passar. På söndag kanske?

kram kram ses i måra / J

2009-11-16 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0