UL och Dumplings!!

Vart på UL i dag i Östersund för bebis nr 3.
asså vad tufft det är att varje gång se bebisen där inne.

fick en massa fina bilder på bebisens ansikte, och skall lägga upp dem här på bloggen så fort jag vart över i lillstugan och scannat in och sascha hjälpt mig.

Loke satt som ett ljus inne på ultraljudsundersökningen.
Jag trodde att han skulle leva runt betydligt mer, men nejdå, han satt så fint i sin pappas knä och höll "ninisen" i famnen och kikade lite på tv skärmen, men mest spännande verkade Loke tycka att det fanns en behållare som det kom papper ur. Kan ni tänka er?!
Loke är rolig. han ser sitt syskon på skärmen men det är mera kul att se att det kommer ut papper om man drar =)

Bebisen satt först ner med rumpan neråt och huvudet uppåt och satt som en skräddare, sen vände den sig helt upp och ner.

Det var svårt att se vad det var för kön på bebisen och vi såg heller inget.

bebisens Bf blev framflyttat från den 23/10 till den 28/10
och jag måste säga att nu när jag funderat lite på det här hemma, så blev jag liiiite rädd.
jag är redan ganska stor för att vara mig och min mage och nu skall jag gå äääända till slutet på oktober....
det är 5 månader kvar!!!
men men bebisen kommer när den kommer, och då är den välkommen.

Nu ska jag ta och skära upp lite mango så att vi sedan kan äta dumplings...*mums*

*puss*


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men vad är dumplings nu igen då?

2009-05-27 @ 19:26:16
Postat av: Elinor

Vad e dumplings??

2009-05-27 @ 20:50:54
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0