tack tack!

tack alla ni som kommenterat, det var kul att läsa att ni gillar min blogg!
skall även själv bli bättre på att kommentera andras bloggar.
det är ju så kul att få kommentarer på det man skrivit, eller hur??!!

nu ska jag jobba, lovade min kära sambo detta.
men det är lite svårt att sitta här och skriva och jobba, när man har en liten Loke som kastar "ninisen" på mig hela tiden.


Ninisen (en gammal ingosad minikanin som Loke ÄLSKAR!! skulle nån nånsin hitta en likadan, skicka den till mig, vi hittade en som var nästan likadan på barnenshus, men den gick inte, för den vart ju fel, enligt Loke...*suck*)


men men, nu ska jag återgå till att göra bilderna och så hörs vi senare ikväll =)


*puss*


Kommentarer
Postat av: cicci

Hej!

Japp det blev en easy hug...har inte den blekaste omvilka som ärbra men eftersom du rekommenderade den så hoppas jag den blir bra =)

2009-05-21 @ 14:31:36
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com
Postat av: cicci

Brian är oxå en sån som vill vara nära och bli buren på hela tiden så jag hinner ju inte med tindra. men hoppas på att det blir bättre med denna sjalen =)

det går bra att vaa 2 barns mamma, nu när an har kommit in i det hela lite =) ibörjan var det ovant men nu går det hur bra somhelst...tänk att du ska bli 3 barns mamma!! =)

2009-05-21 @ 18:19:43
URL: http://galnafamiljen2.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Japp, det är trevligt att få kommentarer, så tack! :)Söt ninis.

2009-05-22 @ 12:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0