ÖP

hmm... idag vart ÖP här och gjorde en artikelserie om Bleckåsen.

de ville fråga ang hästpensionatet, men eftersom jag inte har nått igång så blev det mest om mig och varför jag flyttade med familjen hit till Bleckåsen osv.

hmm... känndes super konstigt.

jag har ju blivit intervjuad förut men inte pga att man bor på ett visst ställe.

men visst, all reklam för Bleckåsen är väl bra...


(våran söta lilla gård... eller lilla och lilla.... detta är en del av den!)

De tog lite bilder på Chaplin, Dante, Tyson och fåren. och jag tror även att de fotade Nova och Emil.

och de tog bilder när jag slängde ut hö...hmm... skall bli spännande och se hur de bilderna blir.

tänka sig, då blir det 4 gången jag är med i tidningen...kan man kalla sig kändis nu??

för er som inte vet:
första gången jag vart med i tidningen var i nån tidning i Kalmar...kalmar läns tidning eller vad den kan tänkas heta....
och då red jag Henke Freight på monte träningen, har för mig att Maria Fajersson red på samma bild, för det var henne artikeln handlade om, så jag och Henke vart bara med på bild, ingen text.

sen vart jag med när jag kom två i tingsryd på Henke Freight i ett monte lopp, då vann Ramona och det var heller ingen text om mig, bara bild.


(fotograf: Ramona) Häst: Henle Freight och ryttare; Jag

Sen vart det när de intervjuade mig ang problemhästs verksamheten nere i nybro.
massa bilder och text...om mig.

sen vart jag med på en sammanfattning om hela artikelserien som problemhäst verksamheten ingick i.
Det var en artikel serie om just hästar.


(egen gjord på http://www.photofunia.com/)

och nu blir jag med (kanske, det vet man ju inte innan det kommit ut i tidning) i ÖP...

jo, jag är en minikändis...eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppsan! Det låter spännande, det är bra att du sätter Bleckåsen på kartan Maria! Synd att inte jag var hemma så dom kunde intervjua mej lite oxå;-) Hoppas det kommer i tidningen snart. Kram/ stolt bleckåsbo.

2009-05-12 @ 18:44:13
Postat av: Elinor

Häftigt :p

2009-05-12 @ 19:58:25
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0