nä nu blir jag snart knäpp...

sitter här och kikar runt på Blocket.se hastannonser.se osv osv osv
och försöker hitta en köpare till Nova, jag är såååå trött på att leta hem åt henne.
hon är ju snäll och så, men jag känner verkligen att hon behöver ett nytt hem.
och alla som hör av sig vill låna henne...
hmm...LÅNA henne??
what??
vill helst att nån skall KÖPA henne så att man slipper oroa sig och hon får ett permanent nytt hem med en massa pyssel och kärlek och ridturer.
jag skulle ju ev kunna tänka mig att låna ut henne om det är nån som vill ha henne minst 1 år och sedan köpa henne,
men de flesta vill ju låna ett par månader och sen lämna tillbaka, och jag vill verkligen inte detta.
och många vill ju låna bara under sommaren, och det vill jag inte heller.
jag menar, skall ju ha bebbe nu i oktober och då vill jag gärna att hon har flyttat och bor permnent hos nån annan som har tiden för henne. inte att hon kommer hem strax innan man skall ha bebbe nr 3, och får befästa ledarskap och sånt igen när man är höggravid. det är väl inte det ultimata.


Nova

men men nån dag dyker det väl upp nån vettig...
har pratat med en supertrevlig kvinna nerifrån nånstans (60 mil från oss) och hon sa att hon vart jätte intresserad, men nu har jag inte hört nått därifrån på ett par dagar, så jag antar att det var oseriöst där med, tyvärr...

blääää... vilket gnälligt inlägg.
nä nu ska jag ta och duscha, sen leta fram en bra bok och sängen och hoppas att gnäll genen försvinner under natten =)

*puss*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ta fram telefonkatalogen och börja från A, till slut hittar du nog en intresserad köpare.

2009-05-22 @ 12:57:13
Postat av: Elinor

Ha ha, katten hade hoppat i lådan och sen lasta vi ju fler lådor över. Inte visst vi att han hoppat in där. Såg så kul ut när man upptäckte han och då va de massa lådor över honom. Snacka om att känna sig fångad :p

2009-05-22 @ 21:11:34
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0