jobb jobb jobb

ja nu har man börjat jobba.
sitter med en massa data mojs som skall göras och jag måste säga att det går ganska bra,
jag lär mig snabbt och har än så länge *bank bank ta i trä* inte gjort nått fel!!

Så här kommer lite bilder från vallborg och på lammen och från jamtli!
Mycket nöje =)


lammizarna busar utanför stallet =) 


Valborgsbrasan (eller heter det majbrasan??)


Alfons som en söt liten krigare på Jamtli


Grabbarna bus står och kikar på nån film på Jamtli.


nej nu är det nog strax natten.

*puss*


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jäklar vilken brasa! :O Mysigt.

Vad jobbar du med? Är det fortfarande hästarna?

2009-05-06 @ 14:32:34
Postat av: maria

till Linnéa:

nej, jag är ju gravid och väntar barn nr 3, så hästarna ligger på is nu ett tag framöver,

jag jobbar nu med data, bilduppdatering och sånt =)

2009-05-06 @ 23:51:44
URL: http://bleckosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0