förkyld

godmorgon allihopa, sovit gott?
Jag och Loke sitter här vi köksbordet och äter frukost...det är min andra frukost idag,
först åt jag med Sascha och Alfons och sen kördes Alfons till dagis och nu har Loke vaknat och sitter här med mig.
Han har ätit massor idag.
det värmer i mitt mamma hjärta när jag ser min lilla sjukling äta.
han har vart lite dålig på det, det sista då han mest vart förkyld och hostat och febrig.
Han har klämt i sig; en hel tallrik med gröt, 1 youghurt, 1 smörgås och 1 kiwi och så har han druckigt jos till detta.
så pojken börjar komma in i sina gammla vanor igen, och det gör mig lycklig.

Idag regnar det =(
tråkigt tråkigt men å andra sidan behövdes det.
så att gräset tar och börjar på att växa ordentligt.

nej nu ska jag ägna morgonen/förmiddagen åt min son och sen får jag se vad som händer.... förmodligen jobb!!

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0