***



ytterligare en natt utan särskilt mycket sömn.
lille Loke hostade och snorade sig igenom denna natt med.
fast vid 5 gav¨jag upp med att försöka få honom att somna om,
la mig på soffan med Loke i samma rum,
stängde alla grindar och dörren till hallen
och så la jag mig ner för att sova 5 min
vaknade efter 20 min och då hade han lagt sig på den andra soffan och somnat.
så på med en filt på liten och somna om.
så inatt har det blivit hela 5 timmar sömn sammanlagt
härligt va??

Idag ska vi till Wången på Wången Dagen och sen skall vi vidare till min farfar och farmor i Vigge
skall bli kul att både se på en massa hästar och trav
och träffa min farfar och farmor, har inte träffat dem sen förra året.
Hoppas bara att Loke inte är allt för blyg, men men
det går väl över isåfall.
Alfons är ju mycket mera framåt just nu än vad Loke är just nu
men å andra sidan hade Alfons också en sån fas när han vart mindre.

Vart förresten en tjej här igår och provred Nova
det gick verkligen superbra
en otroligt duktig tjej som verkade veta vad hon gör
kändes så himla skönt att se henne rida och se Nova gilla det
Vi får nog veta idag eller imorgon om hon är intresserad av att ha henne på foder.

Nej nu ska jag ta och snyta min snoriga minsting
han springer runt här och nyser

Hörs sen.

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0