cityfest i östersund

Vart på cityfesten i östersund idag.
ganska mycket folk men jag hade räknat med mera så jag blev positivt överraskad.
sen såg vi att Nordman skulle komma en snabbis oxå och sjunga.







så klart vart vi ju tvugna att ha hans autograf igen =)
och Alfons skulle såklart att krama honom igen....
men denna gång gick det inte sååå bra....

alfons tappade humöret och mamma fick ta en snabbbild och sen ta en surande alfons därifrån.
ni ser ju bilden här nedanför som talar sitt egna språk.


se så sur alfons är!!!

-----------------------------------

Ikväll är det dags för Eurovision Song Contest (heter det så??)
och då ska jag kolla...
sa visserligen förra året att jag inte skulle kolla i år, för röstningen är ju uppgjord och det är inte längre de bästa sångerna som vinner utan landet....och det är lite fusk enligt mig... men men....
så ikväll skall jag kolla iallafall och sen lär ni väl få läsa gnäll här =)

*puss*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja han ser riktigt sur ut, varför då? Visste inte ens att det fanns nåt som hette cityfest ;-)

2009-05-17 @ 14:39:13
Postat av: maria

Hej Jennie!

Ja, han tappade humöret helt enkelt och surade ihop. varför? ja det vet jag inte...

men fick iallafall en bild på Nordman/Håkan och Alfons tillsammans, om än Alfons står en bit ifrån och surar =)

men vi fick en autograf till på en planch som alfons vill ha på sitt rum!

Kram!

2009-05-17 @ 16:43:43
URL: http://bleckosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0