bloggilogg...

vad ska man skriva om idag då?
bebismagen växer och blir stor och rund. har börjat känna sparkarna ordentligt.
inte hårda och buffliga utan mer som små buttar inifrån.
så det är nog en snäll liten go bebis där inne.
eller just nu är det ju iallafall inte så stor.
skall på UL nästa vecka och då får vi veta ett mera precis BF.
det vi har nu är ju den 23 oktober....och det gör ju inget om det skulle finnas en liiiten chans att bebisen skulle komma tidigare,


Magen i v.18 (enligt min Barnmorska, men vad tror ni??)

sascha är ledig i helgen och det är UNDERBART!
då ska vi till krokom på vårmarknad och de har helikopterturer och vi har lovat Alfons att få åka.
vi får väl se om han kommer att våga, men det märker vi då.
han pratar om det nu iallafall att han kommer att våga och att han vill.
det blir första gången han flyger i såfall. och pappa sascha får åka med. då jag själv är en fegis =(

ska egentligen jobba nu.... tar tag i det om 5 min eller så...

Alfons är på bättrings vägen, han har ju vart superförkyld, eller i går iallafall, feber och hosta, men idag har han bara hosta och verkar mycket piggare och busigare.



tråkigt är ju bara att Loke har blivit sjuk med.
han hostar som bara den, och har feber.
jag hoppas bara att hans hosta inte utvecklas och blir krupp igen, han har ju haft det och risken är ju stor att den kommer tillbaka vid förkylning och sånt.
han låter super hes när han hostar men jag hoppas och hoppas att det inte blir värre utan att det stannar vid "vanlig" hosta.

nej, nu ska jag jobba, kanske skriver mera senare....

men jag vet inte om det faktiskt är nån som läser...
har börjat få färre och färre kommentarer...

kan inte ni som faktiskt läser, skriva en kommentar och skriva vad ni gillar med bloggen, och vad ni inte gillar och vad ni skulle vilja läsa/se mer av....
vill ju ha en massa massa massa läsare ju!!

*puss på er*

Kommentarer
Postat av: Zarah och Ella

Va roligt med bebis! :)

2009-05-20 @ 20:32:19
URL: http://zarza.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jomen jag läser ju:-) Spännande med helikopter, hoppas han vågar. Hälsa från mej att han e jättemodig om han vågar det! Kram grannen

2009-05-20 @ 20:34:51
Postat av: H´s fru F

klart ja kan de :)

ja de e kul att komma på marknader men för min del blir de ingen för har djuren att ta hand om då de ska äta 3 gånger om dagen sen jobbar säkert gubben med.

Men läser här ofta men ska kanske skärpa mej att lägga en komentar lite då å då.

2009-05-20 @ 21:25:31
Postat av: Angelika

jag läser allt och är nöjd över hur du skriver nu...Kanske inte alltid blir att jag kommenterar.. Men håller iaf tummarna för UL =)

2009-05-20 @ 22:41:57
URL: http://melispelis.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Mmm, jag vet hur det är med läsare som aldrig kommenterar...

Jag gillar din blogg som den är, men du får gärna uppdatera oftare.

2009-05-21 @ 04:18:37
Postat av: Elinor

Åh vilken söt mage!! Tycker den har vuxit sig ganska bra :p

2009-05-21 @ 11:09:13
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0