smoothies!!

fy fabian vad gott!
Jag har gjort världens goaste grej nu ikväll.
Jag har gjort en smoothie bestående av: bananer, jordgubbar,blåbär och hallo yoghurt...
asså jag dreglar så himla gott är det!
sitter och dricker en stooor mugg med detta underbara.
och magen är lycklig. äntligen mat som inte vill komma upp igen =)


jag har ju vart superdålig och gått ner en massa...
vägde 55kg med kläder förrförra veckan, och förra veckan åt jag inget, och nu har jag börjat äta igen.
på fredag skall vi till MVC och jag hoppas verkligen att jag iallfall har gått upp litegrann....
man vill ju inte vara för smal.
bebisen skall ju må bra och jag vill också må bra
och bara njuta av denna graviditeten och att mina underbara grabbar får ett syskon till.

Egentligen så händer det inte så mycket här just nu,
sascha hjälper mig med stallet varje kväll just för att jag skall spara på den lilla energi jag har kvar och bygger upp.
annars så försöker jag leka med barnen och städa lite och idag lagade jag faktiskt mat!!
jag lagade majskolvar och kycklingspett,
hmmm...avancerat va?


majskolvarna ner i kokande vatten och kyckling spetten är färdiga så det är bara att lägga dem i ugnen och värma den. så efter ca 20 min så vart maten klar. och sascha och alfons dukade =)
Loke blev mest superhungrig och ville ha mat med en gång!!
han älskar ju majskolvar med smör och kycklingspett med tatziki.
underbara ungar!
Även alfons älskar majs och kyckling, men idag hade han lite ont i magen, så han åt bara majsen och sen vill han inte ha mera.

stackars barn...ärvt sin mammas stress mage...
han har ju vart stora killen i en vecka och nu när pappa kom hem så släppte väl all stress och press och då fick lillkillen ont i magen.
lillagubben =(
men förhoppningsvis så mår han bättre om ett par dagar och då är allt som vanligt igen.
Alfons är en sådan underbar liten kille, så himla lillgammal ibland och så klok =)

nej nu skall jag kolla vidare på Desperate Housewifes
Underbara serie!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0