sälja?

här är min underbara 2 åring som jag funderar på att sälja.
Jag vill ju egentligen ha ett kallblod som hela familjen kan rida och pyssla med.
fast samtidigt så vet jag inte om jag egentligen vill sälja Chappe.
men men dyker rätt köpare upp och rätt häst till mig... ja då blir nog inte beslutet så tufft.

visst är han vacker min kille?
han är 2 år och supertrevlig i all hantering =)

här är min  stumpa Nova:

syns det att de är mor och son eller?
de är ganska lika =)

Alfons har blivit sjuk, förkyld som 17 men det är förhoppningsvis på bättrings vägen, trots att han sitter här brevid mig och gråter och säger att det gör ont i halsen =( men vad kan man göra annat än honungsvatten, glass, pussar och kramar, filt och bra film? så vi sitter här och har käkat glass och kollar just nu på Bondgården =)
äntligen nått annat än ICE AGE.
Alfons


Loke har fått Krupp...inte falsk krupp utan äkta =(
i söndags morse vid halv 4, vaknar sascha av att det låter som en katt som kräks.
Och han går in och kollar Loke och Loke sitter i sängen och hostar och har svårt att få luft.
Jag ringer sjukvårdsupplysningen och de skickar en ambulans =(
sen vart jag och Loke på akuten och han fick andas adrenalin och så fick han dricka långtidsverkande kortison.
sen efter ett par timmar fick vi åka hem, sascha fick komma och hämta oss.
Så nu de senaste nätterna har Loke sovit i barnvagnen halv sittande, för att kunna andas. men nu verkar även han vara på bättringsvägen.
Synd bara att han kommer att få Krupp flera gånger till fram till att han är 5-6 år. tydligen så är detta kroniskt =(
men men han börjar som sagt bli frisk och det är vi glada för =)

Loke undersöker allt. här på patienthotellet i Uppsala när vi var där.

ja, det är väl allt som hänt det sista. har ju en riktig sjukstuga här hemma...
själv så har man klarat sig från förkylning *bank bank ta i trä*
men jag mår helt sjuuuukt illa.
hela tiden och jämt...och jag är helt super sugen på McDonalds cheesburgare och Mc Fish.

men eftersom det är 6 mil till östersund enkel resa---då får jag fortsätta vara sugen på detta =(

S åker till Tyskland nästa vecka, så håll tummarna för mig att mitt illamående går över till viss del, innan han åker, annars blir det ett mindre kaos här hemma.
skulle behöva storstäda och tänkte passa på när S inte är hemma. han stökar ner en del *blink blink* och jag stör mig alltid på att han är i huset när jag skall städa...så jag tänkte som sagt passa på när han vart iväg =)


fast å andra sidan så måste jag ju bara hålla med texten här ovan...eller hur??

hmm...pratade just med S, han vart på väg hem från Mörsil...hoppades ju i mitt stilla sinne att han åkte till Ö-sund iallafall... men men det är ju som sagt hur långt som helst....man skall inte kräva allt för mycket av karlarna =P

nej nu ska jag återgå till min lille Alfons och hans onda hals =(

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0