jiiipiiieee!

klockan är 11 minuter över 12 och jag har inte kräkts på hela dagen!!

så lycklig man kan bli av att INTE kräkas =)

anyway...
förhoppningsvis så har även det löst sig med Nova.
Har två tjejer som är intresserade av henne. Både är dressyr intresserade och det passar hon ju perfekt till.
Nova är ju så himla duktig när man har igång henne, värsta dressyr proffset... nja, okej jag överdrev kanske lite,
men hon är helt underbar. kan galoppfattningar, sidvärtsrörelser m.m.m.m.m.m.m.m
och hon blir så mjuk och fin när hon lägger muskler...och snygg!!!!
värsta läckra hästen blir hon.
Lite tråkigt kanske att jag ska sälja henne...men tiden räcker inte till och jag har tappa lite lusten för henne.
Hon kräver så mycket och jag hinner inte, och då bråkar hon och jag bara hela tiden med varandra....
så det är tyvärr dags att gå skilda vägar...
men jag är noga med vart hon hamnar och inte blir travtränad eller avelssto.
Hon skall njuta av livet och bli använda så som hon älskar att blir riden och pysslad med.
Jag hoppas att personen jag säljer henne till är såpass ärlig att om de skulle behöva göra sig av med henne längre fram, att de tar kontakt med mig först och främst så att jag kan hämta hem henne igen.
Kanske har jag då tiden för henne igen och det kan bli nått... men vi får se.
är iallafall ganska noga med vart hon hamnar som sagt...


Kommentarer
Postat av: sanna

du mådde väl inte illa med någon av grabbarna? iofs finns det ju inget som säger att det inte skulle va en till grabb ändå ;-) kram på er alla där uppe i norr

2009-03-19 @ 19:29:16
URL: http://familjenofors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0