illamående = lycka!

jag tror jag läste nånstans att när man mår illa när man är gravid så betyder det att livmodern fungerar.
vilket då borde betyda, att eftersom jag mår gôr illa, så borde det ju rent praktiskt betyda att min livmoder verkligen funkar.
så det är väl en liten klen tröst i kräkandet *blink blink*

iallafall, har vart på fest hos en av grannarna idag, det vart superkul, vi grilla korv och skulle bada badtunna men eftersom jag som sagt mår illa så gav jag upp tidigt och åkte hem med Loke redan vid 20 tiden.
sen hämtade jag Alfons vid 22 och S är fortfarande kvar där i skrivande stund.
Han sa att han skulle följa med hem när jag hämtade Alfons, men jag märkte att de alla hade superkul och jag vet att S gillar att få festa ibland han med. så då sa jag åt honom att stanna kvar så hämtar jag honom senare när han nu kan tänkas vilja komma hem.
Jag tror att det är lika viktigt som att jag fikar med J ibland som att S får komma ut och umgås med folk utan mig och barnen. det är iallafall viktigt för mig att ibland få göra saker utan honom och barnen, så varför skulle det inte vara viktigt för honom?
Party Animals =)

på tal om nått helt annat....
jag har hittat min DRÖMhäst!!!! men jag kan inte köpa henne då ingen verkar vilja köpa min två åring.
det är en Tinker Irish Cob, ett sto och hon är sååååå vacker.
Skulle gärna lägga upp en bild, men eftersom hon inte är min eller ens på väg att blir detta, så låter jag bli.
har dock sparat bilderna om i fall att =)
man säger ju att hoppet är det sista som överger en människa....eller var det hörseln?
hmmm.... ja ja jag minns inte....
men iallafall, hon är så vacker, 3 år och 142 cm hög, en liten kraftig brud med en massa hjärta och bara vill vara en massa tillags och älskar att följa med och göra allt man ber henne om....vill ha vill ha vill ha!!!!
lägger in bilden ändå...kan ju inte skada,...
visst är hon vacker????


nej nu ska jag återgå till filmen....kollar på nån komedi med jessica simpson...den är ganska kul faktiskt.

blev för övrigt glad att Sarah Dawn Finer (stavas det så???) gick vidare till finalen i globen.
ja ja, jag hejade visserligen även på Caroline af Ugglas men det var mest för att hon vart minst dålig av de andra.
är det bara jag, eller har det vart sjukdåliga bidrag överlag i år på melodifestivalen??
och likadant varje år,.,... jag skall minsan inte kolla på skiten för fel låt vinner ju ändå, men ändå, så sitter man här i år igen och bara måste kolla, och håller reda på favoriter m.m
men men...




*puss puss*


Kommentarer
Postat av: Angelika

SHIT vilken fin häst!!!Va avis jag blir om hon blir din!Skulle själv vilja ha en Tinker faktiskt!!

Tror det är viktigt för alla att få vara själva utan familjen någon gång också! Inte kul å må illa heller..Men se det positivt..fungerande livmoder =)Kram på er

2009-03-08 @ 12:01:17
URL: http://melispelis.blogspot.com
Postat av: Maria

hej hej angelica!

Ja, jag har ju två stora hästar med. en varmblodstravare sto på 10 år och en 2 åring valack(mix halvblod/varmblod) och det är 2 åringen jag vill ha sälja för att kunna köpa henne.

Vill verkligen ha henne. hon är så vacker och så underbar i sättet. och hon är bara 3 år och så trygg och trevlig =)

Kram

2009-03-08 @ 12:34:09
URL: http://bleckosen.blogspot.com
Postat av: Jennie

Men jag har inte mått illa en sekund på 3 graviditeter! Det är väl därför jag blivit så fet hehe.

2009-03-10 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0