åsså var det bara en...

Det föddes ju två söta lamm den 27/3, Nessie & Nixon
Ikväll när vi vart ute så upptäckte jag att Nixon inte levde längre...
Han vart som vanligt innan, svagare än sin syster med pigg och glad.
Men när jag kom ut och kikade in i boxen innan jag skulle fixa ordning höet och maten....
då låg han där.... kall och redan borta....

Jag får helt enkelt hoppas att min kära Pappa tar emot honom, så som jag hoppas att Pappa gjorde med Lady.

Fy vad jag hatar död, och döden.
så jävla onödigt när vissa dör i förtid....

så nu finns det bara ett lamm...och det känns skitjobbigt....Nixon som vart så himla fin och go....

jag saknar mitt lamm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0