vackert väder =)

strålande solsken...underbart och varmt!
har dock inga kläder som passar mig...
jo två tröjor/toppar, en längre tunika, ett par mammajeans....ja det var la allt.
så jag är super deppig just nu =(
men sascha lovade att vi skulle åka nåndag och köpa nya kläder till mig,
provade min underbara jeans kjol i morse, jaha ja, den fastnade vid låren.
provade mina vita tunna byxor, jaha, de fastnade vid rumpan....
ja ja ja jag är gravid jag vet.... men har man stl S och helt plötsligt inte ens kommer i stl M kläder, då blir man deppig.
fast jag vet ju att det går tillbaka sen när bebisen har kommit, så man får la stå ut....har ju inte så mycket att välja på.
magen är söt iallafall och det är huvudsaken och att det blir en söt bebis förståss!!

Har lånat Jennies gräsklippare idag, så nu har man äntligen börjat med lite gräsklippning.
våra superduper åkgräsklippare är sönder....igen...
klippblanden har lossnat och jag kan inte sätta tillbaka dem själv,
då måste man lixom lyfta upp hela gräsklipparen så att man kommer åt under...
men men...
får ju motion nu istället när jag springer runt här ute och puttar gräsklippare.
men det blir klippt och det är huvudsaken.
Visst borde jag iallafall få några vuxenpoäng för min gräsklippning?

Nån som vill ha två st knäppa 7 åriga hundar?
nu har de pajat även denna poolen för de måste tydligen vara i med tassarna och GRÄVA i poolen och därmed slita sönder botten.
skall ner till mörsil sen när man hinner och köpa cykellagning och därmed laga ihop poolen och sen hoppas att det håller. annars är det bara att köpa ny pool...*suck*
börjar bli trött på hundar!!
Kenzo har iallafall vett att inte bada i poolen. så sen blir det bara små hundar och en hund åt gången.

nej nu har Loke somnat och nu skall jag ut och klippa gräset.

*puss*

Kommentarer
Postat av: Zarah och Ella

Åh, jag känner igen mig! Haha jag började stor gråta för att jag inte hade någon vinterjacka som jag kunde ha.

Johan tyckte jag var lite knäpp men sa snällt att vi skulle köpa en som jag kunde ha. :)



Jag vill ha mer bebisar.:)

2009-06-25 @ 23:39:05
URL: http://zarza.blogg.se/
Postat av: Zarah och Ella

Haha, på tal om gräs....minns du när vi var hon dig förra sommarn och jag hjälpte dig med höet som hade legat på gräsmattan och torkat...?



Maria: "Zarah, är du typ allergisk mot nåt eller?"

Zarah: "Ja, justee..."

2009-06-25 @ 23:41:15
URL: http://zarza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0