så får man börja om igen då...

Tjejen som skulle haft Nova, backade idag ur =(
tråkigt men så kan det bli...
fick lägga ut alla annonserna igen och har redan fått 10 svar!!
dock vart de flesta lite lustiga, men men snart borde det väl komma nån som är vettig, som nova gillar och som jag gillar så att Nova kan få flytta.
känns lite tråkigt att jag faktiskt tagit detta beslutet, men ibland så blir det så.
Nova och jag passa inte ihop längre och då är det bara att acceptera.
det dummaste jag skulle kunna göra är att behålla henne och att fortsätta och försöka och ändå känna att jag längtar dagligen efter en Tinker/Irish cob eller en kallblodstravare.
för det är ju de raserna jag egentligen vill ha.
nångång skall jag ha ett halvblod eller arab, för att tävla igen...men dit är det långt kvar....
sen vill jag ju egentligen tävla monté igen längre fram och då är en kallblodstravare det valet som jag vill ha.
men men,
håll tummarna att rätt ägare till Nova snart dyker upp.

Idag vart min farfar och farmor här =)
känns alltid lite lustigt när de är här...
jag menar, är man i jämtland skall man vara i vigge och nu bor jag i bleckåsen och då blir det så skevt.
jag bor ju lixom i jämtland och de kommer och hälsar på hemma hos mig...
så det blir lite lustigt =)
men det är kul att man har hela sommaren som man kan träffas!!

Ungarna vart ju lika tokiga som vanligt och busade på,
men de är såna goungar med att man kan inte låta bli att tycka att de är kul.
dock flippar alfons ur lite ibland... men är man trött från dagis så är man.
han leker ju stenhårt där hela dagarna (säger han själv iallafall...så Jennie, rätta mig om jag har fel!!)

På lördag är det dags för tjejfest =)
fy vad skoj , hoppas jag orkar hela kvällen, jag blir ju trött direkt, men en kväll ska man väl orka =P
sen på söndag är det dags för Barnkalas hos lilla A.
Har vart och köpt present idag, hoppas verkligen att hon blir glad...för vad ska man köpa till en tjej på 3 år?
jag köpte en sak som jag tror och hoppas blir bra. Jag gillade den iallafall...och jag är 25 (snart 26) så då borde väl en 3 åring med göra det?? eller??

nej nu ska jag återgå till mina annons bilder.
får bara så himla ont i ryggen hela tiden *suck*
men men...

just det!!!
IDAG HAR JAG GÅTT EXAKT 20 VECKOR I MIN GRAVIDITET!!
så bara 20 veckor kvar!!! *underbart*
snart är bebis här =)

Grattis till Sanna som fick sin fina 3:dje pojke för ett tag sedan.
Är sååååå avis, vill med vara 3 barns mamma nu...
men som sagt... BARA 20 veckor kvar nu =)
nedräkning!!

vecka 20:
Fostret växer mycket under den här tiden och är cirka 25 cm långt och väger runt 250 g.
Huden utvecklar nu ett gelélikande lager som kallas vernix, det skyddar huden från fostervattnet.
Under mjölktänderna bildas de permanenta tänderna.

Bebis i vecka 20

*puss*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha ja han leker verkligen stenhårt=), han utnyttjar sina timmar på pärlan till max faktiskt. Det är bra:-)

Hoppas du får iväg Nova snart till nån bra människa. Kram kram

2009-06-10 @ 22:31:54
Postat av: Elinor

oj halvvägs redan :) Ååå vad jobbigt att hon inte ville ha nova sen! Hopaps du hittar nån snart! Kram

2009-06-11 @ 09:13:22
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Jag tycker det känns som du har varit gravid i ett år nu. Tycker det var jättelängesen jag läste att du v

2009-06-11 @ 09:30:04
Postat av: Linnéa

Vad hände? Kommentaren bara skickades iväg... Jaja, det var inget vettigt ändå. Kram

2009-06-11 @ 09:30:54
Postat av: Linnéa

Jag säger att den är tråkig. :) Men jag behöver ju inte läsa den då... ;)

2009-06-11 @ 10:50:09
Postat av: Elinor

Skulle du vilja ha besök av mig och David?? Kram

2009-06-11 @ 12:40:22
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0