provridning.

Idag vart det en tjej här på morgonen med sin syster och sin mamma och pappa.
Tjejen vart 23 år (dvs nästan lika gammal/ung som jag själv)

En verkligen supertrevlig tjej, men som sagt, det spelar ju ingen roll hur trevliga de är om inte Nova trivs med dem.
Iallafall.

Tjejen som vi nu kallar E, borstade och pysslade med henne och Nova vart lite skepiskt men inte negativ så allt verkade funka.

Sen red hon en sväng, både i skogshagen och en sväng ute i skogen och det hade tydligen funkat jättebra för när Nova och E kom tillbaka så såg de lika nöjda och stolta ut båda två.

E vart förälskad sa hon =)
och Nova stod mest och flörtade och gosade, så jag smälte helt klart,

Jag och Nova har ju som sagt "gjort slut" och jag belv så lycklig av att se att Nova verkade hitta en ny kärlek.

Hon skall höra av sig imorgon med ett slutgiltigt besked men jag tror att både E och Nova vart nöjda med varandra och förhoppningsvis innan helgen är slut så har Nova fått ett nytt hem =)

Jag måste dock ner med Nova till fårhagarna imorgon och stänga alla grindarna, annars får jag lov att gå den biten och det orkar jag aldrig...blir ju trött bara av att gå och prata ju!! blir andfådd direkt =)

Så det var väl allt som hänt hittills idag...
händer det nått mer spännande idag så uppdaterar jag....annars så hörs vi en annan dag...

*puss*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, det var en mysig historia, hoppas den slutar lika bra.

ps: Mina ben sitter kvar!

2009-06-05 @ 06:12:56
Postat av: Jennie & Exxa

Tack, kan inte fatta att hon blivit så stor... :/ Låter spännande med hästen! :)

2009-06-05 @ 12:25:05
URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0