nu kanske det är dags...

ja, nu kanske det är dags att skriva om nått annat än Marilyn Manson.

anyway,
vi har ju en massa knasiga hoppfår, men de har jag lagt ut på blocket och nu är nästan alla knasfåren sålda =)
Marie, Maja och Maja´s dotter Nicki, åkte idag till en tyskfamilj som bor i strömsund. De har en liten gård på 5 hektar och skall pyssla med får och sånt. 
Jag hoppas att de blir nöjda med sina får och kommer att trivas.

Sen på tisdag den 9/7 åker 3 tackor med deras lamm, alltså 6 st åker den dagen ner till nånstans i Dalarna och skall gå där hos ett äldre par, och jag hoppas att även de blir nöjda.

Så nu har vi bara Iris och hennes två lamm kvar, men jag har stora förhoppningar att även de säljs inom en snar framtid.

På onsdag går Alfons sista dagen på dagis innan sommarlovet.
jag tror att Alfons blir hemma fram till att lillebror börjar på dagis i slutet på augusti.
Känns dumt att låta honom börja en vecka tidigare än lillebror bara för att.

Ja, vad händer mera?
hmm... det är varmt, så vi har vart och badat en hel del,
själv tycker jag dock att det är superjobbigt med värmen just nu,
men man får la stå ut, då barnen älskar värmen och att få springa runt utan kläder och bada i poolen.
Det vart liiite svalare nu ikväll och det vart skönt.

ja, nej nu ska jag ta och jobba lite, har tre annonser (bilder till annonserna) att göra.

*puss*

Här kommer lite bilder med tagna nu nångång i juni, enjoy!






Kommentarer
Postat av: Zarah och Ella

Mysiga killar du har:)

2009-07-01 @ 00:12:27
URL: http://zarza.blogg.se/
Postat av: Jörgen Wiefel

Nu har jag förstått att du har sålt nästan alla får, bra försäljning eller?

Betyder det att du vill sluta att uppföda får?

Fina bilder från Alfons och Loke. Hoppas, att vi kan ses både senast i augusti.

Alfons och Loke liknar sig alltid mer, eller vad säger du?

Hälsningar från Jürgen och Elwira

2009-07-03 @ 00:18:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0