min nya hobby...

ja kan ni tänka er...
mina underbara får har vart på rymmen igen.
så nu gick jag halva hagen och hittade ett nytt hål...så det stängde jag såklart och sen ropade jag in dem i hagen igen,
men sen orkade jag inte gå hem så jag ringde sascha och fick skjuts hem *tack älskling*
och nu ser jag att fåren ligger snällt här i hagen utanför och jag hoppas hoppas hoppas att de inte rymmer igen!!
funderade faktiskt en stund på om jag skulle ringa L-O och fråga om han ville skjuta prick
*ha ha ha* nä fy vad grym jag är.
men jag ångrade mig som tur var i sista sekund och traskade iväg och fixade med fåren själv.¨

imorgon åker Nova =)
jag skall köra ner henne till sin nya ägare vid 9.30 på förmiddagen.
sascha följer med som vägvisare...för vem vet vart jag annars skulle hamna??
hopplös på det dära med vägar och vägbeskrivningar *suck*



sen har jag börjat fundera ordentligt.
fick ett mail ikväll ang "Lappen".
funderar på om han verkligen är hästen för oss.
men jag har två veckor på mig att fundera... men men vi får som sagt se.
hade jag inte vart gravid nu hade jag nog inte tvekat en sekund för då hade jag kunnat lösa de små grejerna med honom, men nu...hmmm...tål att funderas på
(ja sascha ibland går det in det du säger)
men vi får se, i slut ändan blir det ju mitt beslut och mitt val, men jag vill att det skall bli rätt val...
tål som sagt att funderas på...
men visst är han fin??



nej nu ska jag fortsätta att äta godis och försöka komma på varför min mage är så gigantisk =)


(såhär skall vi göra med min mage oxå när den blir ännu större =) alltså gipsa in den och sen ha som dekoration, kommer att bli såååå fiiiint!)

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0