min Alfons har blivit stoooor!

Idag när jag kommer till dagis säger min stora kille att han lärt sig cykla utan stödhjul!!
What??
ber honom visa,
och visst,
han springer in och hämtar en cykelhjälm,
slänger sig upp på en cykel utan stödhjul och cyklar iväg!!!

Snacka om att hans lilla mamma blev helt ställd och tårögd!!

Förra veckan cyklade han med stödhjul och denna vecka idag,
kan han cykla utan.
jäkla super unge!!
Han lär sig så otroligt snabbt,
jag kan inte minnas att jag kunde cykla utan stödhjul när jag vart 4 år...



skall be han cykla imorgon på dagis med så jag kan fota honom.
Måste ju bara lägga ut en bild på min stora kille som kan cykla!!
Jag lovar att göra det så fort jag fått en bild på honom!

ibland spricker man nästan av stolthet över sitt underbara barn!



*puss*

Kommentarer
Postat av: Elinor

Tihi vad roligt, Daid lärde sig ju nyss med och visst blir man STOLT!! Hade vart kul o hälsa på er :) Ni verkar bo jättefint :)

2009-06-08 @ 15:59:20
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Zarah och Ella

Va roligt!! :)

Värsta stooora killen:)



Jag har uppdaterat bloggen nu och imorgon ska jag ringa och prata med min syster, så då får du nog svar:)

2009-06-08 @ 23:07:52
URL: http://zarza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0