midsommar dagen...

ja, idag har jag mest sovit hela dagen, är så himla trött hela tiden.
kanske dags att börja med järntabletterna igen eller frossa i broccoli =)
men broccoli med ost och i ugn är super gott ju!!

Midsommarafton vart lugn och mysig.
först vart vi på kluksgår´n med allt vad detta innebär och sen på eftermiddagen kom min farfar och farmor och firade midsommar med oss =)
barnen är lika vilda som vanligt men det är både härligt och jobbigt på samma gång...
men å andra sidan idag på kvällsmaten så ville Loke pussas och kramas med storebror Alfons så de är även sams emellanåt *ha ha ha*

nä, nu ska jag fortsätta och kolla på tv och sen kanske sova tidigt i dag.
imorgon skall damen ringa som skall köpa Nova, så håll tummarna att inga hinder har uppstått.
och att jag nästa vecka kan ta och köra ner Nova till henne (inte så långt, Nova skall bara flytta till Brunflo, så det är inom rimliga gränser )

*puss*


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Broccoli med ost i ugnen låter gott! Hur gör du då exakt? :P

2009-06-23 @ 02:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0