MetalTown 2009

jaha ja, nu har Marilyn Manson precis avslutat sin konsär i Gbg.
eller enligt hemsidan skall han bara spela mellan 22.45-00.00 och det är ju klockan nu =)
Fy, vad jag hade velat vara där och sett honom,
Goa Linnéa skickade iallafall ett videoklipp från konsären som hennes kille filmat.
som sagt, super dålig bild och ljud, men under en sekund eller så, så ser man att det är Marilyn Manson =) lovley!

Nu är det tredje gången han är i Sverige och alla 3 gånger har jag vart gravid...
tänk att han skall planera så dåligt.
tycker att han borde planera sina konsärer lite bättre och kolla med mig först...så att jag också kan gå och kika på honom.
men men, får nog ringa och klaga... undrar bara vem jag ska klaga hos?

anyway, här kommer lite bilder på superstjärnan Marilyn Manson.
Enjoy!









Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja, jag menar att det finns bättre band att lägga pengar på, för mig! :)

2009-06-28 @ 15:14:13
Postat av: Jennie & Exxa

Fan, han borde ju ringa dig ett halvår innan, minst, innan han bestämmer ngt sånt. Ska vi maila honom och klaga? :) Hoppas ni och lilla magen mår bra i värmen! Kram!!

2009-06-29 @ 16:13:02
URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0