inget som händer....

Då det enda som händer här är att fårj*vlarna rymmer hela tiden så orkar jag inte skriva om det.
skall iallafall följa ett råd imorgon med fåret Iris som våran slaktare gav mig.
halsband på fåret och ett kort rep och en liten stock eller liknande, så att det blir tungt och hon slutar att hoppa.
för slutar hon inte, då är det slakt på måndag eller tisdag.
det funkar lixom inte att ha ett får som hoppar. hon drar ju med hela flocken och idag vart de på väg till Kluk,
Men Jennie lekte cargirl eller vad man ska kalla det då hon vallade dem med bilen =)
tack igen Jennie, och förlåt för att jag vart lite irriterad....det vart ju inte på dig!!
bara på de jä*la fåren!!

så här kommer en liten bild tillängnat Jennie =)
allt för att förgylla min dag och slippa tänka på några ulliga knäppa får =/


YYYiiihaaa!!




Kommentarer
Postat av: Jennie

haha snyggt! På pricken lik mej måste jag säga:)

Förstår väl jag att du blir irriterad, med all rätt.

Undra hur långt dom gått om jag inte kommit? Dom skulle väl på bua o fika :D

Hoppas knasfåret skärper sig och inser att hon ligger pyrt till!

2009-06-17 @ 22:01:05
Postat av: Linnéa

Hajj!

T-shirtarna köpte vi i en liten t-shirtaffär. Kommer inte ihåg vad den heter, men dom har hur mycket roliga tröjjer som helst! :) De andra kläderna är köpta på Carlings om du undrade de också. JEM var såååå cool ju! Kolla här http://www.youtube.com/watch?v=20BZID081Vk :)

Kram

2009-06-19 @ 00:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0