flyttat!

Sådär ja, nu vart Nova hos sitt nya hem och det vart inte alls så hemskt att lämna henne som jag hade trott.
Nova fick gå tillsammans med ett annat sto utan skor och de verkade komma ganska bra överäns ganska fort.
Nova rullade sig ett par gånger, de nosade lite på varandra, skrek lite, sprang lite, men inget läskigt som hände över huvudtaget.
så det känndes bra,
Och jag tror att Nova och Lisa kommer att trivas tillsammans.

Så nu går Chaplin och Dante tillsammans på betet och de trivs som alltid tillsammans.
de är lugna coola grabbar.

Nu ska jag hämta alfons på dagis och sen blir det väl jobb resten av dagen/kvällen.
har ju vart iväg hela dagen så det blev inte så mycket gjort.

skall även fixa med fåren senare i kväll....ungtackorna med lamm får stå kvar inne tills de är sålda och de äldre med sina lamm får gå ut och ner till skogsbetet och förhoppningsvis så stannar de där denna gång....

Nej nu måste jag åka.

*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0