äntligen...

nu har jag äntligen fått tummen ur och vart nere och stängt alla grindarna till fårhagen.
nått jag upptäckte under tiden som jag vart nere och stängde grindarna,
var att på två ställen hade nån/några tagit ner de översta bräderna på grindarna och slängt bräderna åt sidan...
Tror att grindarna använts som hopphinder för hästar alltså.
jävligt taskigt om ni frågar mig,
då det ändå vart bra grindar och nu fick jag knyta ihop dem och hålla på, för vem tänkte på att ha med sig hammare när man bara skulle stänga alla grindar....
så nåndag måste jag ner igen och spika ordning grindarna...
för det håller ju inte nått länge med snören...
men ändå...varför ens göra en sådan sak?
jag menar förstöra nån annans grejer för att ha som hopphinder....
jag menar, jag har aldrig nekat nån att gå igenom hagen där nere vid skogs"vägen", så varför förstöra?
tråkigt...men men vad ska man göra??

innan idag så vart Lt på dagis idag för att prata om skolan och nedläggningen,
eller prata och prata, det var mest vi som vart där som pratade....och kan ni tänka er, även lilla jag sa nått =)
ooooootrooooligt va??!! *ha ha ha*
sen blev vi fotograferade när vi stod i en halvcirkel med armarna i kors och skulle se bestämda ut.
jag hatar sånna situationer, kan lixom inte låta bli att le, men försökte se allvarlig ut, så det hoppas jag att det gick bra.
Hoppas bara att tidnings artikeln kommer att vinkla att till våran fördel så att skolan verkligen INTE läggs ner!!
lägger in länken här sedan sen när den kommer.
Här är förresten två länkar till de andra artiklarna:
http://ltz.se/ledaredebatt/debatt/1.1103689 
http://op.se/krokom/1.1073602

Här kommer en bild som Alfons målade idag åt sin lilla mamma:

en gubbe med både armar, ben, fötter, tår, händer och fingrar,
och gubben har faktiskt 2 ögon, 1 näsa och 1 mun, 2 öron och hår =)
min lilla kille har blivit så stor och så duktig!!

*puss*

ps:
här finns länken om nån har lust att köpa häst eller vet nån som vill köpa häst:
http://www.vickalill.se/sida8.html

Kommentarer
Postat av: Elinor

åå vad fint har ritar!!

2009-06-11 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0