träningsvärk...

fy vilken träningsvärk jag har idag.
ljumskarna och sittbenen värker som f*n.
är visst inte så van att sitta på en liten mindre flodhäst och driva....
asså inte flodhäst i den bemärkelsen att han gillar vatten....utan att han är ganska rund och rejäl om man säger så.

och sen har jag klippt gräset med, vilket inte alls hjälper mot träningsvärk utan snarare förvärrar den...
har visserligen en åkgräsklippare men dess vibrationer gör att jag får ont i höfterna (foglossningen som spökar) och sen träningsvärk på detta....underbart!! eller hur?!

Jag har funderat på det dära med Reko idag och jag tror inte att han blir kvar...
kanske blir han kvar men det blir iallafall inget köp, jag skall nog leta efter nått som är mera "Maria".
Jag har ju vart osäker på Reko från början, med hans storlek och så...
sen vet jag heller inte om han är rätt ras...
fy, ser ni hur jag velar helt plötsligt?? jobbigt!!

som sascha sa igår: sen när jag skall leta häst så ska jag verkligen leta på personlighet och hållbarhet och inte gå efter ras.
men då svarade jag att då måste jag ju åka land och rike runt för att hitta just min häst.
då flinade han bara lite finutligt, så jag antar att när den dagen kommer så är det okej för honomm. dvs han följer med.
spännande och se vart den resan må hamna.
och vad det i slutändan blir för en häst...

Jag hoppas att Rekos husse och matte (säger man så om hästägare??) inte blir allt för sura över att jag inte vill ha honom... men det borde ju inte vara några som helst problem då de sa att det inte vart detta när vi pratade innan jag hämtade honom. att skulle det uppstå några problem eller vi inte skulle funka och liknande då vart det bara att komma tillbaka med honom...
jag ska prata med dem nu i veckan och sen får vi se.
ja ja ja, jag vet att det bara gått en vecka, men ju förr desto bättre eller hur?
klart att man ska ge han en chans att coola ner sig och boa in sig ordentligt... men känns det inte 100% ja då är det svårt att satsa helhjärtat....

Men det är nog inte Reko det är fel på egentligen...jag tror att vi bara helt enkelt inte funkar tillsammans...kemin finns inte riktigt där.... men så kan det ju vara ibland, man kan inte passa med alla.

Här kommer en söt bild på Reko som gäspar =)



*puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0