mulle, fast brun och en kallblodstravare...

har nu vart och provridit Reko =)
vilken cool kille.
klockren i allt, superfin att rida (lite lat men så vart han ju ganska tjock också)
snäll, lugn, trevlig, men ändå framåt och pigg.
ja en helylle häst helt enkelt.
är dock osäker på om han ev är lite för liiiten för mig.
här kommer lite bilder.
de är klickbara,
lämna gärna kommentarer om vad ni tycker om honom, hur jag ser ut på han osv.
vill verkligen ha ÄRLIGA kommentarer =)

   
huvudbilder på Reko


. ja han är ganska tjock...men det går ju att banta.

    
Här sitter jag på Reko, red ut och i hagen och han är totalt cool lugn och super trevlig.
men är jag är osäker på om jag ser stor ut eller inte....
vad tycker ni??

bilderna är som sagt klickbara!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag kan inte nånting om pållar. Men söt var han iaf. :)

2009-07-13 @ 22:08:35
Postat av: Anonym

Hej Söt liten en. Är väl egentligen ointressant hur du ser ut på hästen tycker jag. Huvudsaken är väl att han orkar bära upp dig o det är väl inte något problem o att han har ett trevligt lynne o att ni trivs ihop. Tycker han har kort o fin rygg så det är väl snart gjort lite fina muskler där o då hänger ju även magen med. Tjock var väl bara förnamnet!!Ricktig hängbuk! Ser framtung ut. Har du nån som rider honom den perioden du inte kan?? Hur e han bland trafik o massa annat stök?? Lycka till!!

2009-07-13 @ 22:32:16
Postat av: Karolina

Nej du ser inte alls för stor ut på honom! Han ser jättesöt ut :)

2009-07-13 @ 23:20:02
URL: http://karolajna.blogg.se/
Postat av: Elinor

Jag tycker det ser bra ut, men vad kan jag om det där :p

2009-07-14 @ 08:39:30
URL: http://www.nossposs.blogspot.com
Postat av: Maria

Till Anonym:

Han är helt totalt trafiksäker på alla sätt och vis.

säker i all hantering och i allt. som sagt en riktigt drömhäst =)

nja, om jag har nån som rider honom när jag inte kan? nä, det har jag väl inte. men jag hoppas få både vagn och sele i födelsedags present ev julklapp och då kan jag ju köra med ;-)

totalt säker även i körningen!

2009-07-14 @ 08:52:14
URL: http://bleckosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0