med risk...

med risk att låta som en trotsig skitunge:
MAN KAN VISST KÖPA HÄST NÄR MAN ÄR GRAVID!

sådär, nu vart det ute ur mitt system.

jag håller på att bli galen...
alltså inte sådär lite galen, utan totalt skogstokig!

jag vill ha en ridhäst, jag behöver en ridhäst.

inte vilken häst som helst utan en trygg snäll kille med ett stort hjärta och ett tryggt och stabilt inre.

och det som stör mig är att dels det verkar inte finnas nån sådan häst och dels så verkar det bara finnas sånna hästar i mitt huvud.

för så fort jag får nys om en snäll och go häst och blir intresserad, får en massa info och allt.
funderar på att åka och kika...
ja vad händer...
ägaren kommer helt plötsligt på att;
>hästen är inte riden på 1 år,
>hästen är lite het att rida, (vilket brukar betyda att hästen är superhet!)
>hästen gillar inte barn,
>hästen gillar inte hundar,
>hästen är inte för skogsridning utan behöver ridas minst 1 ggr/dag.

*suck*

men men jag har en häst som inte står alls långt härifrån som jag funderar på.

än så länge har inte några dolda fel kommit fram på hästen....
men det lär la visa sig när man ska provrida.
det är visserligen en tjej som skall "visa" honom först och ser jag minsta nervösa/osäkra/skuttiga/bråkiga tendens hos honom...ja då provar jag inte.
att man skall vara så himla gravid =)

och att man skall vara så himla hästtokig!!!


kanske nått sånt här eller liknande??
nån som har en sådan att sälja???

*puss*

Kommentarer
Postat av: Elinor

jag har tyvär ingen på lager ;)

2009-07-10 @ 19:11:30
URL: http://www.nossposs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0